بيشترين دشمني



قائم.مهدی.منتظر.انتظار.سعداش

بيشترين دشمني

طبق روايات ، شيطان مي دانست كه با ظهور امام زمان دوره حكومتش تمام مي شود . پس از همان اول شروع به دشمني با اهل دين كرد اما مي دانست كه فرصت زيادي دارد اما با شهيد شدن امام عسكري عليه السلام شيطان مي داند كه ديگر فرصتي ندارد اين همان كسي است كه حكومت شيطان را نابود مي كند به همين دليل هر چه در توان دارد براي دشمني با امام به كار مي برد و ما را از توجه به امام باز مي دارد پس ما بايد توجه كنيم كه گول نخوريم و از امام خويش غافل نشويم . دعا براي امام يادمان نرود . 


نظرات شما عزیزان:

عبودي
ساعت6:16---22 اسفند 1389
به نظر من ظهور امام واقعا نزدیک است . انقلاب تونس - تفکیک سودان - از بین رفتن حکومت الحریری - تظاهرات الجزایر - نا امنی در عراق - سخنان نصرالله در لبنان - تظاهرات در مصر - تظاهرات در کویت - فوت شخصیت بارز شیعه در عربستان - سیل در استرالیا- سیل در برزیل - تغییرات آب و هوایی منطقه - فتنه اسراییل - نا امنی در افغانستان - فشارهای امریکا در منطقه - بیماری ملک عبداالله پادشاه عربستان - تظاهرات در اردن - نا امنی در ساحل عاج - کشتار شیعیان در عراق در کربلا و نجف و............. همه در یک زمان در جهان بی معنی و بی هدف نیست بلکه این واقعیت را آشکار میکند که ظهور امام زمان خیلی خیلی خیلی نزدیک است . انشالله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : سعيد يابري
ت : جمعه 20 اسفند 1389


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.